Ledig tjänst: Service- och reklamationsansvarig



Som Service- & reklamationsansvarig blir du del av ett internationellt och marknadsledande företag.
Är du en kommunikativ och organiserad person som har en problemlösande inställning och förmågan till helikopterseende som uppskattar att både arbeta praktiskt och administrativt?
Kanske drivs du av möjligheten att utvecklas i din yrkesroll och möjligheten att få jobba med de bästa i branschen?
Då är jobbet som Service- & reklamationsansvarig hos oss på ebm-papst något för dig.
Arbetsplatsen ligger i Järfälla med eget lager och produktion i samma lokaler.

Exempel på arbetsuppgifter:
- Ta emot reklamerat material, fastställa fel, felorsak och vidta åtgärd beroende på slutsats.
- Administrera alla returer av reklamerade varor till leverantör.
- Kontinuerligt gå igenom öppna reklamationsärenden och följa upp så att berörda personer hanterar reklamationsärendet på ett prioriterat sätt.
- Bevaka att reklamationsrapporter kommer in från leverantörerna i de fall det krävs, arkivera dessa i reklamationsprogrammet samt e-posta till ansvarig säljare.
- Upprätta och dokumentera statistik på felaktigheter inom sitt ansvarsområde
- Bedöma och rapportera eventuella olycksrisker på avdelningen.
- Identifiera och föreslå förbättringar inom alla områden som stärker företagets verksamhet.
- Dokumentera och utföra egenkontroll vid elinstallationsarbete
- Vara tekniskt stöd till försäljningsorganisationen

Läs mer om tjänsten och gå vidare med din ansökan HÄR

Rekryteringsprocessen hanteras av Isaksson Rekrytering och vi önskar att alla eventuella frågor går direkt till Isaksson Rekrytering, rekryteringskonsult Sophie Åhlander via telefon: 072-300 08 92 eller e-post: sophie@isakssonrekrytering.se.
Vi arbetar med löpande urval – välkommen med din ansökan så snart som möjligt!