ebm-papst förstärker kapaciteten för reklamation- och garantiärenden.

När du initierar ett reklamationsärende ska du känna dig trygg i att vi hanterar dina ärenden snabbt och effektivt.
Nu har vi förstärkt kapaciteten på vår Serviceavdelning och ytterligare trimmat de interna processer som leder till kortare handläggningstider för dig som kund.

Reklamation, eller garantiärende. Så här går det till:

- Du förbereder ärendet genom att fylla i dokumentet Complaint Evaluation, som du hittar via länken nedan.

- Bifoga dokumentet till din kontakt hos oss. Kontakta vår växel på 010-454 44 00 eller info@ebmpapst.se. om du är osäker på vem du skall prata med.

- Efter att du har startat ett ärende via din säljkontakt lämnas ärendet över till Serviceavdelningen. Serviceavdelningen utreder sedan ärendet med hjälp av den information som du lämnat.


Vi finns här för att snabbt och effektivt hantera dina ärenden.

Här hittar du blanketten Complaint Evaluation