Vi söker en Service- och reklamationsansvarig.

Är du en kommunikativ och organiserad person som har en problemlösande inställning?
Har du förmågan till helikopterseende och uppskattar att både arbeta praktiskt och administrativt?
Kanske drivs du av möjligheten att utvecklas i din yrkesroll och möjligheten att få jobba med de bästa i branschen?
Då är jobbet som Service- och reklamationsansvarig något för dig.

I rollen som Service- och reklamationsansvarig hos oss har du det direkta ansvaret för service - och reklamationsärenden inom företagets samtliga avdelningar. Detta innebär att du bland annat ansvarar för reparationer, service, ombyggnad och modifiering av företagets produkter samt att vid behov åtgärda fältåtgärder i samband med reklamationsärenden samt att all information om respektive reklamationsärende dokumenteras i reklamationsprogrammet. Rollen innebär även att ansvara för rutiner för hantering av reklamerat gods på lagret, både inkommande och utgående. Rapportera avvikelser och föreslå förändringar till Produktionschef och Lagerchef.
Som anställd hos oss på ebm-papst blir du del av ett internationellt och marknadsledande företag.

Rekryteringen sker via Isaksson Rekrytering och Bemanning AB, som också svarar på eventuella frågor du har kring tjänsten.

Läs mer om tjänsten och ansök HÄR